Zakładka „Coordinates” (Koordinaten)

ArCon używa dla „Map - Diffuse (gestreut)” podczas mapowania zawsze zdecydowanego mapowania, tzn. zawsze musi być zaznaczony przełącznik Texture. Ma to związek z tym, że teksturowane obiekty zawsze muszą mieć mapowanie ze współrzędnymi UV.

Przy mapowaniu Reflection jako mapowanie przyjmowane jest zawsze „środowisko sferyczne”. Jest to zresztą sposób domyślny podczas zakładania Mapy odbić (Reflection Map) w 3D Studio MAX.

Pola „Offset U i V” jak również „Tiling U i V” mają w ArCon takie samo znaczenie. Pola „Mirror U i V” oraz „Tile U i V” są w ArCon ignorowane. Tiling następuje zawsze w kierunku U i V; Miror nie jest obsługiwany.

Jeśli chcą Państwo na jednej powierzchni uzyskać tekstury nie powtarzające się (bez Tiling), należy ewentualnie powierzchnię podzielić na podpowierzchnie i dokładnie zastosować teksturę.

Pole „Angle” jest stosowane w ArCon z takim samym znaczeniem. Pole „Blur” i „Blur Offset” nie są stosowane w ArCon. Niezależnie, czy ArCon używa dla tekstur Mipmaps, nie ma odpowiednika w ArCon dla ich działania.

ArCon stosuje zawsze UV-Coordinates jako współrzędne tekstury, niezależnie od tego, czy w polach wyboru ustawiono „UV”, „VW” czy „WU”.