Elementy okna dialogowego pod obszarem podglądu

Suwak przedstawiony pod obszarem podglądu odpowiada zasadniczo suwakowi z okna dialogowego Konwersja plików 3DS. Pod wpływem przesuwania obserwować można w oknie podglądu pozycję obiektu dla ustawionego klucza. Klucz można zdefiniować numerycznie w polu edycyjnym z prawej strony suwaka. Dodatkowo oprócz definicji punktu w czasie, na suwaku kolorem niebieskim zaznaczony jest obszar aktualnej subanimacji.

Jeśli zaznaczona klatka ma zostać użyta jako końcowa bądź początkowa dla aktualnej subanimacji, można zastosować klawisze jako klatka początkowa wzgl. jako klatka końcowa. Wartości zostaną przejęte do odpowiednich pól w obszarze aktualna subanimacja.

Jeśli animacje są importowane z pliku 3DS, konwerter plików 3DS używa do definicji animacji klatek kluczowych. To, którego momentu w czasie klatki kluczowe dotyczą zależy od tego, ile przyjęto klatek na sekundę. Jeśli zatem np. zaimportowano animację o 100 klatkach kluczowych i w polu Klatek na sekundę jest wartość 20, cała animacja trwać będzie w ArCon-ie 5 sekund. Jeśli wartość 10 - animacja potrwa w ArCon-ie 10 sekund.

Wskazówka: Podczas odtwarzania animacji może się zdarzyć, że nie wszystkie zdefiniowane klatki kluczowe zostaną użyte, ponieważ nie jest możliwe w wymaganym czasie obliczenie niezbędnej liczby obrazów. Z tego powodu ArCon oblicza dla każdego obrazu rzeczywisty numer klatki kluczowej. Jeśli punkt w czasie leży między dwoma klatkami kluczowymi, wtedy odpowiednie wartości będą tak jak w 3D Studio interpolowane.

Poprzez kliknięcie na klawiszu Wstecz następuje powrót do „normalnego” okna dialogowego Konwersji plików 3DS. Wprowadzone w oknie Definiowanie subanimacji ustawienia pozostaną zachowane. Po zapisaniu obiektu jako obiekt ArCon poprzez klawisz OK lub Zapisz także subanimacje będą zapisane w obiekcie ArCon.