Jeśli pewne elementy obiektu w 3D Studio MAX są używane wielokrotnie (np. klamka szafy), można powielać elementy na bazie jednego w różny sposób: jako Kopia, jako Instant i jako Odnośnik.
Jeśli w 3D Studio MAX obiekt jest generowany na podstawie innego jako Odnośnik, istnieje on wtedy w zasadzie dokładnie jeden raz. Odnośniki zapamiętują jedynie dodatkowe informacje jak Transformacja i Skalowanie. Jeśli na podstawie sceny 3D Studio z takimi odnośnikami następuje generowanie grupy ArCon, także i ArCon używa w pamięci obiektu tylko jeden raz plus oprócz tego odnośników na jego bazie, oszczędzając przez to miejsce w pamięci. Jeśli zatem konstruowana jest szafa z 15 uchwytami, wtedy dla 15 uchwytów potrzebne byłoby miejsce tylko jak dla jednego. Obowiązuje to jednak tylko wtedy, gdy scena 3D Studio jest ładowana jako grupa ArCon.
To, czy obiekt zdefiniowany jest jako Kopia czy też Odnośnik w 3D Studio dla szybkości prezentowania nie ma żadnego znaczenia – 15 klamek trzeba przecież tak czy siak przedstawić.
Poza tymi „informacjami o powstawaniu” części sceny 3D Studio używane są jeszcze ewentualnie w filtrze importu 3DS „Hierarchie obiektów” (obiekt A jest podwieszony pod obiektem B, obiekt B jest podwieszony pod obiektem C), aby stworzyć z takiej hierarchii informacje o grupie dla ArCon.