Ogólne etapy pracy w ArCon > Przegląd trybu projektowania

Różne sposoby rzutowania w trybie projektowania

Każde okno projektu może być przedstawione w trybie projektowania, rzucie poziomym, pionowym lub perspektywicznym. Do tego celu służą trzy ikony ,  i , znajdujące się całkowicie po lewej stronie na drugim poziomym pasku narzędzi.

Przy rzucie pionowym i perspektywicznym można dodatkowo ustalić jakość, z jaką ma nastąpić odwzorowanie obrazu. Do tego celu służy przełącznik wariantów .

Te różne sposoby rzutowania nie mają tylko wpływu na jakość odwzorowywania, ale także na jego szybkość. Wariant  jest najbardziej abstrakcyjny, ale za to najszybszy; wariant  jest najlepszy, ale najwolniejszy.

                                     

Model siatkowy                           Barwny bez tekstury

                                        

Barwny z teksturą (średnia jakość)                                     Barwny z teksturą (wysoka jakość)

 

Za pomocą ikony  można przedstawić budynek jako Model siatkowy z ukrytymi powierzchniami. W wariancie  Model siatkowy z ukrytymi krawędziami ukrycie obliczane jest dokładnie, stąd też wyświetlanie w tym trybie wymaga czasu na przeliczanie obrazu.

                                        

Model siatkowy z ukrytymi        Model siatkowy z ukrytymi powierzchniami         krawędziami