Tworzenie lustrzanych odbić elementów

Wybrany element można odbić lustrzanie. Odbijanie elementu następuje względem linii odbicia, która jest definiowana przez określenie dwóch punktów w rysunku. Elementy oryginalne można zachować lub usunąć.

Sposób wykonania lustrzanego odbicia elementów po zaznaczeniu elementu

Wywołanie:

Program ArCADia:

      Wstążka Rysunek⇒ grupa logiczna ModyfikujLustro16.bmp Lustro

      Menu kontekstowe⇒ Lustro16.bmp Lustro.

 

1.  Określ pierwszy punkt linii odbicia.

2.  Określ drugi punkt linii odbicia.

W pasku poleceń wybierz jedną z poniższych opcji:

tak.bmp – Usuń elementy, aby usunąć oryginalne elementy.

nie.bmp – Zachowaj elementy, aby zachować oryginalne elementy.

Aby wykonać lustrzane odbicie elementu, wybierz go (A), a następnie określ pierwszy punkt (B) i drugi punkt (C) linii odbicia.

 

Wynik.

￿