Tworzenie lustrzanych odbić elementów

Wybrany element można odbić lustrzanie. Odbijanie elementu następuje względem linii odbicia, która jest definiowana przez określenie dwóch punktów w rysunku. Elementy oryginalne można zachować lub usunąć.

Sposób wykonania lustrzanego odbicia elementów

Wykonaj jedną z poniższych czynności po zaznaczeniu elementu:

      Na wstążce Rysunek w grupie logicznej Modyfikuj, kliknij narzędzie Lustro16.bmpLustro.

      W menu kontekstowym (pojawiającym się po kliknięciu prawym klawiszem myszy na zaznaczonym elemencie) wybierz Lustro16.bmpLustro.

 

1.  Określ pierwszy punkt linii odbicia.

2.  Określ drugi punkt linii odbicia.

W pasku poleceń wybierz jedną z poniższych opcji:

tak.bmp – Usuń elementy, aby usunąć oryginalne elementy.

nie.bmp – Zachowaj elementy, aby zachować oryginalne elementy.

Aby wykonać lustrzane odbicie elementu, wybierz go (A), a następnie określ pierwszy punkt (B) i drugi punkt (C) linii odbicia.

 

Wynik.