Rzut poziomy

Po wybraniu obiektu lub grupy obiektów za pośrednictwem Katalogu obiektów i tekstur należy wciągnąć go teraz do projektu przy wciśniętym lewym przycisku myszy. Po zwolnieniu tego lewego przycisku myszy, dany obiekt zostaje umiejscowiony.

Kursor zmienia swój kształt ze strzałki na krzyżyk z chwilą wciągnięcia go w okno demonstracyjne, celem umiejscowienia obiektu. Wybrany obiekt nie jest prezentowany dopóty, dopóki kursor przesuwa się w oknie demonstracyjnym. Dopiero po umiejscowieniu obiektu, prezentowany jest w ramce selekcyjnej jako wybrany obiekt.

Jeżeli dany obiekt lub grupa obiektów wybrana została za pośrednictwem menu Wyposażenie, to należy przeciągnąć go, bez naciskania przycisku myszy do projektu. Przez kliknięcie lewym przyciskiem myszy, położenie przedmiotu zostaje potwierdzone i zostaje on wtedy umiejscowiony.

Podczas umiejscawiania przedmiotów, dysponuje się po wciśnięciu klawisza Ctrl, funkcję wykrywania kolizji Za pomocą tej funkcji wykrywania kolizji, można zapobiec nasuwaniu się przedmiotów jeden na drugi.